Tuesday, January 18, 2011

Check

Sista handen är lagd vid matlådan till imorgon. Jag tror att jag har tänkt på allt. Men jag tror att jag får bre någon knäckemacka imorgon bitti och slänga ner också. Smoothie med blåbär, björnbär, svarta vinbär och banan, yoggi med musli, clementin, cola light, quornfilé wrap med sallad, parika, gurka, majs och mild vitlökssås. Det är så svårt att planera hur mycket man kommer att äta, speciellt som jag inte har en aning om hur lång dagen kommer att bli. Men jag får i värsta fall landa vrålhungrig hemma hos Mamma sedan.

Känns som om jag har resten av väskpackningen under kontroll. Dator + laddare ska slängas ner innan jag går och lägger mig, tillsammans med en hel bunte papper. Och imorgon får jag slänga ner det allra sista ihop med matlådan.

Det värsta är att jag måste gå upp så sjukligt tidigt för att hinna lämna kiddot på dagis innan bussen går. Men vi överlever en dag. Det är ju inte så ofta det inträffar.

Men nu är det dags att hålla kväll om jag inte ska gråta när klockan ringer imorgon.

No comments:

Post a Comment