Monday, January 31, 2011

friends forever

bestämde oss för att köra hem till f och barnen och överraska idag och dom blev både det och väldigt glada. så vi mumsade frukost och försökte att få kidsen att leka fint, men kiddot var inte på humör. han har en sån ruskig hosta som kommer och går och nu är den här igen. så när det inte hjälpte ned hostmedicinen och humöret var i botten så bestämde vi oss för att åka hem till mamma och syster istället.

så vi har suttit därhemma och pluggat och myst hela dagen istället för att vara hemma med en kinkig och rastlös skrutt.

ett genidrag om jag får påstå det själv. imorgon blir det dock dagis och skola. eutasani seminarium. ingenting som får mig att hoppa av lycka, men det är väl ett ont måste antar jag.

några bilder från dagen blir det dock inte då jag råkade glömma kvar minneskortet i datorn innan vi for. ibland känns det som om jag skulle glömt huvudet någonstans om det inte varit för att det sitter fast.

No comments:

Post a Comment