Friday, January 28, 2011

friday

det känns som om dagarna bara springer ifrån mig. så mycket som ska göras. saker som måste fixas, papper som ska skrivas. lyckades bli färdiga med ett grupparbete och ett av mina egna arbeten skickades in idag, så nu hoppas vi på att få dom tillbaka utan behov av kompleteringar. en fika med mamma och syster har också hunnits med och en introduktion som enligt mail inte skulle vara förrän den 28 februari. tur att informationen från skolan är korrekt. så att man vet vad som gäller. sen blev det rusta där jag stod och dreglade över promenadbandet en stund och köpte shampoo och nytt duschdraperi. och sen en tur till öb där jag stod och dreglade ännu mer över deras löpband.

så nu önskar jag mig plats att husera ett hemmagyym. särskilt som man inte vågar sig ut för någon promenad i denna byn efter skymmningen. värre än i ghettot.

No comments:

Post a Comment