Friday, November 04, 2011

det kom ett paket med posten

det var en tävlingsvinst från bloggen hemmafix. ett yankee candle ljus. har alltid varit nyfiken på vad det kan vara som är sååå speciellt med ett doft ljus att jag ska lägga flera hundra kronor på det. jag menar, ikeas är helt ok och kostar bara en tjuga eller två (beroende på storlek). jag hade lite otur och vann inte det jag ville ha utan det av tre olika som jag verkligen i n t e ville ha. jag hade nog rätt i att inte vilja ha det, det luktar nämligen billig cologne for men tax free style.

kanske kan det bli bättre när man tänder det. och kanske bevisar det att snuskigt dyra ljus kan vara värda pengarna. om det är så är det jag som i framtiden skämmer bort mig med snordyra ljus lite då och då. deras utbud är ju ändå a n i n g e n bredare än ikeas.

No comments:

Post a Comment