Wednesday, November 09, 2011

när jag blir stor ska jag uppfinna ett universalbot mot alla världens sjukdomar

vi är fortfarande krassliga och jag har fått en släng av världens jävligaste huvudvärk, så vi ska nog bara spendera dagen under filtar i soffan..
och äta bullar och cookies och kanske en och annan glass. för det är så det ska vara när man är lite sjuk. och emellan de massiva intagen av junk, sveper jag mugg efter mugg av ingefärsvatten så starkt att det riktigt river i halsen. jag har nämligen inte tid att vara sjuk.
på fredag ska vi på bröllop. kostym och allt. har längtat länge efter att få se sambon uppsnofsad in style. på lördag åker jag och mamma till the big city för att lyssna på tjejen som gör det allra bäst; melissa horn och på söndag har jag en delad tur på jobbet som jag fasar en aning inför. dom är inte roliga. men det ger gott om pengar.
men nu ska jag krypa tillbaka ner i soffan. djupt ner i soffan.

No comments:

Post a Comment