Friday, November 11, 2011

i've got a bithday coming up.

det är alltid lika svårt att svara på den där frågan.

- vad önskar du dig?

just nu står det ganska still i hjärnkontoret och jag kommer knappt på något. Hade jag haft mitt eget
pysselrum/mysrum/bibliotek
/hobbyrum/kontor/rum-som-bara-är-mitt hade jag önskat mig den här hjorttrofén från bluebox.se för 379 pix.

och kanske det dösnygga nyckelskåpet i samma stil att ha i hallen. 499 kronor på samma ställe som hjorttrofén. Hade funkat i vår hall redan nu faktiskt när jag tänker efter, men kanske inte dit vi flyttar sedan och då är 500 för ett litet nyckelskåp ganska pricy.

jag är också en sucker för olika postertryck och andra tavlor. dock är jag för snål för att lägga pengarna på dom själv eftersom jag inte har den där ytan än. den där väggen där de skulle passat perfekt. för visst är dom fina, trycken från inreda.com.
(i olika prisklasser).

men inte heller det känns alldeles rätt här hemma. en ny soffa hade varit skönt men det får inte plats. eget rum till kiddot hade också varit skönt.

men nu har jag hamnat på sidospår.

jag vet inte vad jag skulle vilja ha faktiskt. jag får nog ha en dag till eller så på mig att fundera. det är ju viktigt det här. man fylkler ju bara år en gång om året och 25 blir man ju bara en gång.

No comments:

Post a Comment