Thursday, November 24, 2011

jisses vad snäll jag kommer att bli..

dagen började med pepparkasfil och frukost mys med kiddot. sen for vi till dagis, dom skulle fira in julen eller något i den stilen och jag åkte vidare för bebisgos med fina melker. en sån gollig unge. och vilken kalufs.

jag kan ju meddela att man blev väldigt sugen.

sen for jag till lidl och trodde att jag skulle köpa garn, men något garn bidde det inte så jag var tvungen att tröstshoppa två paket ballerina pepparkaka, varav jag har ätit ett halvt redan (pepparkaka x2 idag + det massiva antalet dumle pepparkaka som lär intas ikväll). försöker titta på lite vampire diaries, men det kliar i mina fingrar efter ett nytt virk projekt. snöstjärnor kanske. men det verkar svårt. så jag sitter och försöker räkna ut vilken internetsida som har de lättaste mönsterna så att jag slipper en massa psykbryt här hemma. och så försöker jag hitta billigt garn, vilket är snudd på omöjligt eftersom det just nu är så jäkla trendigt att sticka och virka. så lite loppegarner hade suttit fint. någon som känner för att donera några högar?

snart får jag ge mig ut i den gråa massan som kallas november och hämta hem mitt kid. vill han inte hem idag heller tror jag att jag lämnar honom där och håller helg.

nej skoja bara.

jag ska jobba på lördag.

No comments:

Post a Comment