Monday, March 07, 2011

"and all we can do is breathe"

igår när vi kom hem fanns det inte en enda ledig parkeringsplats utanför. så vi fick ställa oss på datumparkeringen framför, därför passade jag på att köra en överlycklig skrutt till dagis när jag ändå skulle flytta bilen. en riktig solstråle lämnade jag av, tills jag var halvvägs utanför dörren och han inte fick följa med och hämta matvagnen. då blev det en ledsen skrutt.

men det vände säkert snabbt. nu ska vi bara hoppas att det vänder för den försvunna herr krabban också. jag lämnade honom tillsammans med kiddot på dagis klockan åtta i fredags, men sambon visste inte, så han frågade inte efter honom när han hämtade. stackars herr krabba. ingen vet var han är.

idag blir det att arbete på den sista uppgiften i kursen, förbereda intervjun till imorgon, yoga och frukost. och skriva ut papper till introduktionen imorgon. ok, det är alltså fullt upp idag igen. bäst att jag sätter igång.

No comments:

Post a Comment