Tuesday, March 15, 2011

shake your booty

tittar på fairly legal. föreställ er följande scen. hon har sovit över hos sitt ex. han ska/ska inte laga frukost. han dricker kaffe. hon är klädd i hans skjorta och nerkasade strumpor, snygg och fräsch (sådär som alla vi tjejer ser ut morgonen efter, liksom, eller inte). han säger att han hade tänkt ha den där skjortan på jobbet idag. hon ser flörtig ut och säger "den här?" och slänger den av sig.

i alla andra tv program jag någonsin sett har då tjejen något av följande under skjortan.

a. små, teeny weeny string som inte skyler ett dugg.

b. små söta spetssaker

c. ingenting alls

allt för att göra scenen så "sexig" (enligt producenter och manusförfattare, antar jag) som möjligt. men i denna serien har hon detta under -------------------->

i (heart) boys

aj löv it!

(när jag skulle spara rump bilden och det står "save as" blev detta inlägget ännu roligare för mig (jag vet att ass stavas med två s, men det kändes ändå lite kul eftersom jag ligger på en fyraårings humornivå))

No comments:

Post a Comment