Thursday, March 10, 2011

"i'm such a mess, even at my best. i'm better with you"

finaste f har varit här. lilla o fick också följa med. vi har druckit kaffe och skvallrat så som vi gör. det går alldeles för lång tid mellan gångerna, så mycket kommer i mellan. livet.
i alla fall har hon också skaffat "ett liv". så nu är jag ännu mer sugen, även om risken är stor att jag inte kommer att förstå mig på den. men den verkar ju så bra den där ajfonen. och en 4 ska det ju vara. ska samla mod och ringa och beställa en i eftermiddag.

men först ska jag färga håret en sväng och in i duschen. tvätta bort gammalt nagelack och önska att jag hade ett mintfärgat, känner för det just nu.

och medan snön yr utanför fönstret (vart tog min vår vägen?) ska jag drömma mig tillbaka till flachau och våren.

No comments:

Post a Comment