Friday, March 11, 2011

"she fell on the ground, and decided to stay, it was better to lay there then to fall again"

dagen som började fint håller nu på att driva mig över ångestens brant. redan när jag skulle köra kändes det konstigt. sen hände en massa som fick mig att sitta och stortjuta i bilen mot h&m där jag tröstshoppade. tårar av frustration och skit trillade hela vägen hem, där jag eftersom jag är dum som ett spån inte lyckas fickparkera den jävla bilen så jag måste parkera på kommunparkeringen istället. trillar i trappan på det redan onda knät, öppnar dörren till en hall full av räkningar och nu snöar det igen.

vissa dagar borde man verkligen inte gått upp ur sängen.

så nu stannar jag i soffan resten av dagen. och betalar räkningar och dricker kaffe.

så mycket för jävla fredagsmys alltså.

(skulle fota dom nya inköpen, men eftersom det helt plötsligt blev snöstorm utanför fönstret försvann allt mitt ljus)

No comments:

Post a Comment