Monday, March 14, 2011

"and did they get you to trade all your heroes for ghosts? hot ashes from trees? hot air for a cool breeze? cold comfort for change?

ringde tre för en stund sedan. förnyade abbonemang och beställde ny flån. en ajfån 4. jag går in i den sammansvetsade klubb av människor som har "ett liv". ska jag se fram emot spännande invigningsriter och hemliga handslag? kommer livet att omvälvande förändras och kommer jag att få "offers i can't resist" från främlingar med italiensk accent?

beställde skal till den också från någon shady sida på internet. och ett skydd för skärmen. det måste man också ha, har jag hört. däremot är jag lite besviken, för det turkosa med diamanter (jag vet att det inte är riktigta diamanter, jag är väl inte dum heller, duh) var så in i katten dyrt. så det blev ett tråksvart tills någon känner för att sponsra med något annat fint som passar min sparkly persona bättre.

nu ska jag äta milka och titta på breakout kings.

No comments:

Post a Comment