Wednesday, March 02, 2011

"when I get back, let's disapear without a trace"

Har fortfarande inte riktigt landat efter semestern. kastade mig in i nya kursen i skolan, sen har det varit mycket att göra, fast egentligen inget alls. jag bara håller mig aktiv. tiden bara flyger förbi. idag har jag i alla fall lyckats få tillbaka två inlämningsarbeten, varit hos optikern, försökt bestämma mig för bågar och blivit irriterad och gått ut därifrån eftersom dom inte hade tid för synundersökning "på flera veckor, det är ju någon kampanj just nu", fikat lunch, handlat en lång klänning - sommar och en tjock tröja - äcklig, äcklig vinter. dessutom roffade jag till mig två paket gardiner på netto, billigt och bra, så nu äntligen åker tomtarna ut. så fort jag har strykt dom andra vill säga.

morgondagen känns lika aktiv. stryka gardiner, lämna in uppgift, förbereda intervjun, hinna med att röra på fläsket lite, kanske införskaffa hårfärg (håret ser just nu ut som skit), överväga att köpa ny hårfön, eventuellt leta upp någon som vill klippa mig, jag tänker C, sticka iväg och lämna tillbaka lite grejor och kanske få en kopp kaffe.

ja här går livet undan vill jag lova. och ändå blir ingenting gjort. jag skulle ju sortera leksakslådorna och städa bokhyllan och såga och montera hylla i köket och, och, och.

jag tror att jag går och lägger mig.

No comments:

Post a Comment