Tuesday, March 22, 2011

men vad f*n

om jag inte har nämnt det förr så avgudar mitt kiddo svampbob. det är det enda som går på tvn och han har det på sin dagisväska, gosedjur och kexen i skafferiet. helt enkelt allt vi kan få tag på. nu är det så att h&m har en t-shirt med svampbob på men den finns inte i någon butik, bara på nätet. men nu har det varit så att jag har satt lite köpstopp på mig själv och har därför inte beställt den, och nu idag när jag ska beställa är den slut i alla storlekar utm 86/92 vilket egentligen är för barn 1-2 år. mitt kiddo är 2,5. men jag var ju tvungen att klicka hem den ändå och hoppas på det bästa och när han sover får jag jämföra den med en t-shirt som passar och se om den klarar sig eller om jag måste skicka tillbaka den. jag blir ledsen om jag måste skicka den i retur, jag kan riktigt se framför mig hur glad han hade blivit för tröjan, så som en annan bli för färgglada hörlurar eller nagellack liksom.

så nu är kiddots mamma aningen irriterad på sig själv. hon är helt enkelt en dålig mamma som måste vända upp och ner på ebay efter en lämplig tröja om denna inte passar. suck.

No comments:

Post a Comment