Monday, March 28, 2011

"i’m a lucky man to count on both hands, the ones i love. some folks just have one, others they got none."

sitter och lyssnar på bästa och braigaste låten evert och inser att jag både musikalist och estetiskt är lite väl svag för långhåriga (helst sådär sjasklockiga rockers - chad kroeger/eddie vedder/dave grohl/kurt cobain). min spotify lista är ett lysande exempel. men egentligen har jag inte ro att sitta framför datorn och glo, jag har spring i tassarna. men hur vettigt är det att bege sig ut och springa halv åtta på kvällen. inte särskilt. så jag beordrar mig själv att sitta ner och se en film och sen krypa till kojs. det kommer att finnas gott om tid för rörelse tomorrow. och kanske får kiddot nya shoes som vi kan inviga på gräsmattan, rena skor är osköna skor. och det var vad svammel vi bjuder på ikväll.

No comments:

Post a Comment