Saturday, January 01, 2011

Gott nytt år!

Vi åkte ner och skulle shoppa i stan - hittade nada.

Vi åkte hem och försökte få en liten och faktiskt trött Lucas att sova - det gick inte så bra.

Jag och Sambo gick och skulle handla godis - kom hem med massor (som inte var gott).

Vi åt mat - riktigt smaskigt, särskilt att slippa stå med det själv (dock hade jag det yttersta ansvaret för att steka fläskfilé)

Lucas däckade i soffan, i upprätt läge, klockan halv 7.

Vi såg Inception och åt gott - jag och Sambo tyckte filmen var riktigt jävla bra. Lucas mormor och moffe, not so much.

Vi blev trötta, det fanns inget på tv. vi gick och lade oss klockan kvart över 11 och somnade gott kvart i 12 med en spinnande katt nästan uppkrupen i famnen.

Ingen champagne, inga direkta fyrverkerier men himla mysigt. sällskapet gör mycket och jag har inget kval alls över att jag firade nyårsafton i mjukisdress.

No comments:

Post a Comment