Friday, December 31, 2010

08.17

Nyårsaftonsmorgon. Det är fortfarande mörkt ute. Sitter och undrar om Sambo tänker stiga upp någon gång och handla frukost, eller om vi få svälta. Känner att det är något fel eftersom jag inte har ett uns träningsvärk idag efter monsterpasset igår.

Idag är det väl meningen att man ska ha tid för lite eftertanke också. Blicka tillbaka till året som gått och minnas. Vad hände egentligen mitt 2010?

Jag skaffade finfin kamera. (som jag inte lärde mig använda hyfsat förrän nu i slutet)

Lucas började på dagis och blev stora killen.

Vi hade ett långt och skönt sommarlov då vi bara mös, trots att vädret var ganska dåligt i år.

Jag började skolan igen. Undersköterska, det ska man bli det. Sen.

Lucas fyllde 2 och min Syster blev 18.

Jag hittade drömhuset, men det försvann igen.

Sen hände det tråkiga saker också, och jobbiga saker. Men det behöver man inte älta om. Och det hände ju mer skojiga saker också, och saker som jag inte minns.

Inte för att detta året var dåligt, men vi hoppas på ett ännu bättre år 2011!

Och nästa år försöker vi oss på en bildkavalkad vid den här tiden tycker jag.

No comments:

Post a Comment