Wednesday, December 15, 2010

Tisdag förmiddag

Har precis tryckt i mig lite frukost, som just för tillfället åker berg och dalbana i halsen. Underbart. Väntar påfeedback från skolan och under tiden multitaskar jag sockstickning (som har tappat en maska), kaffeintag, går igenom lite papper till gruppträffen på fredag och tittar på brothers & sisters. Från början.
Den serien får mig att önska att jag hade ett par syskon till. Att få vara en riktigt stor familj nu när man är vuxen. Det är vad jag önskar för Lucas, men samtidigt vet jag att jag nog inte är mamma nog för så många barn. Ibland känner jag att jag inte räcker till för att göra rätt för Lilleman ens och då är ett par, tre stycken till inte att tänka på.
Vi får hoppas att det blir massor av kusiner istället.

No comments:

Post a Comment