Friday, December 17, 2010

BFFs?

Jag är lite grann kär i Mirijam Geyerhofer. Bara namnet säger allt. Mirijam Geyerhofer. Jag menar, hur coolt är det inte. Hon har en sjukt snygg stil som jag önskar kommer att rub off lite ju mer jag läser hennes blogg. Hon har härliga tatueringar, hon är söt, verkar vara snäll och verkar ha huvudet rätt påskruvat (i den värld vi lever i är det ovanligare än man kanske i vissa stunder vill tro). Och hon kör (åker?) rollerderby. Jo, ni läste rätt. ROLLERDERBY. Hon är bara too cool for school helt enkelt.

Jag önskar att jag kände henne. Att hon och jag kunde gå och shoppa, dricka kaffe, pynta julgranen och baka kakor tillsammans. Jag önskar att hennes awesomeness kunde smitta av sig på mig. Hon kunde peppa mig till att ta upp rollerderby, att göra en liten lam tatuering och att våga platinablont.

Och allt det här säger jag på ett helt och totalt och alldeles o-creepy vis. Bara så att ni vet.

No comments:

Post a Comment