Thursday, December 16, 2010

20.43

Stövlar från Skopunkten, väska från Lindex och tröja från Gina Tricot.

Stövlarna som jag hade spanat in visade sig vara väldigt, väldigt fula, så dom fick jag lägga på hyllan. Dessa däremot, är dom lika snygga på riktigt så ska dom med hem från nästa shoppingtur. Ny handväska hade inte heller varit dumt, enda kraven är att den ska ha lång rem, så att jag kan ha den på vagnen och vara stor nog så att jag kan trycka ner datorn om det behövs.

Lite fler tjocka tröjor är också välbehövligt, vissa stunder på dagen har vi nämligen inte mer än 15 grader i vardagsrummet (om termometern stämmer, vi får skaffa en ny och se). Inte konstigt att man sitter och fryser om dagarna. Men jag förståpr inte riktigt vad problemet med värmen är. Elementen är varma, men det är presis som om värmen inte sprider sig.

Nu är det strax dags att avrunda denna dagen. Imorgon blir det studigrupp och lussebullsbak, sen får vi se vad resten av helgen bjuder på.

No comments:

Post a Comment