Tuesday, December 07, 2010

Introduction + test = disaster

Ok, introduktionen gick inte riktigt så illa, men vi fick ett stort grupparbete istället för ett seminarie om kommunikation. Inte sådär jätte lattjo. Dessutom gick min tenta helt åt skogen. Det kändes som om frågorna var på ett helt obeskrivligt språk och inga av mina svar kändes vettiga eller genomtänkta, men efter att jag skrivit provet lite snabbt var det lika bra att gåp därifrån. Har det låst sig ordentligt ordnar det sällan upp sig.

Sen ägnade jag och mamma eftermiddagen och kvällen åt att handla julklappar. Så nu är klapparna till lilleman och min lille kusin klara, så skönt. Nu ska bara tusen julklappar till inhandlas. O holy tuesday vad trött jag blir.

Imorgon ska det skrivas en miljon trettioåtta julkort, köpas frimärken och dom ska läggas på lådan, det ska glos i fönster efter ytterligare julklappar, det ska pysslas julklappar OCH det ska pluggas hur mycket som helst. Jag hade tänkt klämma in ett träningspass också, men vi får allt se hur det går.

Och jag hade behövt kolla av inställningarna på kameran.

Och slå in julklappar.

Och testa hushållsassistenten.


Och så ska jag ringa Farmor <3, I have an offer I hope she doesn't refuse.

Men nu känns det som om jag ska kräkas clementiner så jag antar att jag ska runda av den här kvällen.


No comments:

Post a Comment