Tuesday, January 31, 2012

Beckham och kallingar

David Beckham gör ett sammarbete tillsammans med H&M såhär inför valentin. 14 plagg i underklädeskategorin som är totalt plain men som säkerligen kostar extra bara för att Beckham satt sitt namn (märke?) på dom, visar lite hud och ser svår ut.

Don't get me wrong. Jag gillar Beckhams kropp just like the next girl, men jag har svårt för alla dom här sammarbetena som bara ska generera en massa habegär och dra in en massa extra cash. Jag vet att det är så det går till - men ändå. Kan vara för att ingen kollektion hittills lockat mig, jag vet inte. Massa konstiga mönster det är inte för mig.

Redan på basplaggen kan vem som helst se om man handlar på Gina Tricot eller H&M idag - varför skulle jag vilja skylta med det ytterligare genom att klä mig i deras chockkollektioner?

Tillbaka till Beckham kollektionen. Det enda som lockar bland de 14 gråa/vita/svarta enfärgade basplaggen är isåfall byxorna på bilden. Och inte åt sambon, utan åt mig själv.

Är det Beckham-jalingar som hamnar i paketen åt era valentines i år?

Eller ni gör som jag och behandlar dagen som vilken annan?

No comments:

Post a Comment