Tuesday, January 24, 2012

Efterlysning

Sitter och söker nätet med ljus och lykta efter en guldig paljettkjol. Typ den på bilden. Den kommer från Vero Moda och har ett trevligt pris, bara 199 riksdaler, men den verkar dessvärre vara slutsåld överallt.

Så om någon vet var jag kan hitta den i en petite storlek (typ S) eller någon annan liknande, eller t o m ett tyg som ser ut så (verkar vara lättare sagt än gjort att hitta, när blev det omodernt med paljetter egentligen? Allt som glittrar är ju underbart) för en vettig peng, så kan ni väl hojta till?

Pretty please med lite socker.

Tack och hej.





Edit; Mest för att förklara the seriousness of the matter; Jag känner att jag kommer att bli s j u k t olycklig om jag inte får tag på en sådan här kjol. Ni kanske t o m råkar ha en liggande i garderoben som ni aldrig mer vill ha på er - då vet ni vem som väldans gärna adopterar den.

Jag upprepar; s j u k t olycklig.

No comments:

Post a Comment