Monday, January 09, 2012

mysmåndag

idag har vi varit hemma hos mamma. eftersom syrran och hennes lilla fis (världens golligaste unge, hon har börjat med en massa nya söta grimaser nu och man vill liksom bara äta upp henne så söt hon är) också bor där blir det lite av en familjeträff varje gång vi kommer. det är kul. idag drog vi ut familjeträffen på stan för lite shopping. jag köpte dom där lacken som egentligen har känts för dyra, men som jag är såå värd. och sen hittade jag en mineral foundation och en mineral concealer på rean på h&m så jag tänkte, what the heck, dom är kanske bra, och så fick dom följa med hem. ett nagellack från h&m råkade också slinka med. dock är jag besviken över att jag inte hittade det gamla isadora lacket vintage mint som jag hade tänkt haffa idag. jag vet att jag har sett det på h&m för inte så länge sedan, men tydligen var det slut eller nåt. så jag får hålla dom blå öppna - för det måste jag ha.

annars då? det snöade lite, vi handlade mat på vägen hem, vi ska snart äta lite och vi har haft en ganska mysig måndag får jag säga.

No comments:

Post a Comment