Sunday, January 22, 2012

Morgonsurf

Kiddot tyckte att det var en bra idé att börja dagen med att skriksjunga halv 6. Det tyckte inte jag. Så nu är jag trött. Mer död än levande. Sitter och surfar lite slött och trillar över en amerikansk sida som gör snygga kameraväskor. Blev totalförälskad i denna;

Den är så solig och fin. Jag har letat efter en snygg gul väska forever. Lyrics heter den. Jag skulle kunna tänka mig att få barn tillsammans med den. Det bästa av allt? Den har sådana där fack som min fula orginal kameraväska har och rymmer allt det här;


Men det spelar egentligen inte så stor roll hur awesome den är för även om dollarn är låg har jag inte 154.99 att lägga på en väska. Lite price - eller så är det jag som är snål? Men nu vet jag vad jag ska hålla utkik efter.

No comments:

Post a Comment