Wednesday, January 18, 2012

En lite rörig dag.

Idag har det hänt allt möjligt och jag är alldeles trött i hela kroppen. Det har tvättats ofantliga mängder smutstvätt, fikats och snackats så att jag nästan har sår i munnen med M (&M fast han är så liten så han sov mest), hämtade ett sjukt kid på dagis (stackars liten, sen somnade han i kundvagnen på coop, en sån där som ser ut som en bil. Stackaren hade rattmärken i pannan när jag tog upp honom), fick stopp i vasken (igen) och blev med ett trasigt u-rör så numera diskar vi i duschen och avloppet i köket är ersatt med en spann - kul!

Lyckades dock haffa fastighetsskötaren i trappen (kryss i taket - honom får man aldrig tag i när man behöver honom) så han tog röret med sig och lovade att det skulle bli åtgärdat - om vi har tur så redan denna veckan! Yay (ironi).

Sen har vi såklart hunnit med att äta middag också och det är kanske därför jag känner mig som en säck potatis i soffan.

Så nu tänker jag inte göra sådär fasligt mycket mer idag faktiskt. Bara så ni vet.

No comments:

Post a Comment