Wednesday, January 11, 2012

"Orange"

Efter flera dagar i någon sorts trötthetsdimma kände jag att jag behövde en vitaminkick. Fick ett riktigt knalligt orange nagellack av syster yster (tack) i julklapp och jag kände att det var dags att testa det.



Isadoras Orange (118) är inget lack jag själv kanske hade köpt, orange är ingen färg jag normalt känner mig bekväm med, men som kick i vinterdiset funkar den utmärkt.

Borsten kändes aningen klumpig innan man hade känt in sig och lackets tunna konsistens gör att man får lägga på både två och fyra lager innan det täcker helt. Jag stannade vid tre lager (enough is enough) och även efter det såg man liksom en linje där det vita på nageln tar vid.

Annars ett hyffsat bra lack. 69:- kostar det och säljs där man hittar Isadoras övriga sortiment.


No comments:

Post a Comment