Tuesday, January 03, 2012

cravings

dom här ickegraviditets cravingsen tar kål på mig alltså. sug, sug, sug hela tiden. och det skiftar mellan en drös olika saker, men när det väl kickar in, ja då måste jag ha det, annars känner jag hur nära tårarna jag är.

just nu är det;

.ris ala malta

.broccoli - ärtor - morötter

.cheeze ballz och annat ostigt

.choklad (inte så specifikt men någonting mjukt och krämigt)

.salt (salta balkar - salta katter - turkisk peppar)

någon som är insatt nog att veta vad det är för något min kropp saknar?

jag känner även att lite träning är på sin plats om detta ska fortsätta.

(sambon var nyss nere på coop och skulle handla lite av ovan nämnda skit + broccoli och champinjoner men där var totalt rensat. igår när vi storhandlade var där massor - gissar på att många har avlagt någon sorts nyårslöfte i viktregionen, eh?)

No comments:

Post a Comment