Friday, January 20, 2012

Ny design/att slå huvudet i väggen

Jag älskar design. Jag älskar att sitta och pilla i photoshop i flera timmar. Jag tycker om bilder färg och form. Men rita eller måla det kan jag inte.

Sitter just nu och fnular på en ny header. Bloggdesign i övrigt ger jag mig inte på. Problemet är bara när bilden i huvudet och den på skärmen inte riktigt blir samma - så är sammanbrottet nära och allt kaffe i världen kan inte råda bot på frustrationen.

Jag vet precis hur jag vill att skiten ska se ut men jag har inte de rätta bilderna för jag kan inte skapa dom själv och att stjäla ligger mig inte för. Just nu är jag så frustrerad att jag inte ens reder upp att runda av detta inlägget eller att korrläsa för att se om det bara är ytterligare ett inlägg med svammel. Jag känner för att kasta något i väggen.

MVH
väldigt mogen och tålmodig _86

No comments:

Post a Comment