Friday, January 20, 2012

TGIF

Eller, ja, jag har ju varit ledig ett par dagar nu så jag känner inte riktigt den här fredagshetsen. Däremot känner jag lite panik. Tänk om vaktmästaren inte kommer idag med ett nytt rör till vår varsk i köket? Ska vi behöva fortsätta att duschdiska hela helgen då? Det slutade liksom kännas exotiskt och spännande redan under första kvällen.

Under natten har nog kiddot skickat över alla sina mysiga bassilusker till mig för jag känner mig onormalt tjock i näsa och svalg. Det känns ju också hemskt spännande. Men jag ska inte vara otacksam, det känns ju väldans bra att han blivit en sådan kille som snällt delar med sig. Men jag har inte någon tid över till att vara sjuk. Imorgon är det examensfirande för min fina Lina och jag vägrar missa't. Så imorgon efter 4-ish - bring it on förkylning!

Eller, helst vill jag ju inte bli sjuk, men om jag tvunget ska, så efter fyra då. Ok?


edit: varsk? vad är det? det låter som om det är dags att hålla helg faktiskt.

No comments:

Post a Comment