Thursday, January 12, 2012

colorama

Nu ska vi snacka lite nagellack. Mitt go-to nagellack har alltid varit svart. Inget speciellt lack, bara svart. I vissa lägen har det funkat med rött som go-to färg istället (detta råkar också vara sambons favoritfärg. På mina tassar alltså - inte hans) Men nu förstår jag inte hur jag har kunnat stå ut med att begränsa mig på det viset. Det finns ju tusentals fina färger där ute och att då bara köra svart? Vilken miss. Särskilt om man som jag numera går efter devisen "allting matchar bara det är fint"

Så, bring on the color!


Vilket är ert go-to lack? Det där lacket som ni slänger på när ni inte riktigt kan bestämma er? Det där som ni alltid känner funkar och som ni känner er snygga i?

1 comment:

  1. IsaDoras Power pink eller Depends knallturkosa som jag inte kan namnet på, men cremelacket, inte skimmerlacket.

    ReplyDelete