Thursday, January 05, 2012

obsession deluxe

sitter återigen på ebay. det förvånar ingen. har snöat in totalt på detta lacket;

bild lånad h ä r

men det verkar helt omöjligt att få tag på. har sökt över h e l a ebay (nästan iaf) och bara hittat en enda säljare. en tråkig fan som inte svarar på mina meddelande. jag har även insett att OPI och nicole by OPI har kopior på lacket (eller om det tvärtom är maybelline som har kopierat, det vet jag inte) men nicole by OPI är onödigt dyrt i mina ögon för ett "kul" lack och OPI lacket hittar jag inte på ebay. så just nu kan man säga att jag har kört fast.

men jag har några andra lack som jag är lite sugen på. kanske ska man lägga detta lacket på hyllan så länge, det är ju möjligt att det ploppar upp en massa snarlika lagom till alla hjärtans dag.

nagellack alltså. något av det bästa som finns.

2 comments:

  1. Besök Beautyjoint! De har ett lack från Kleancolor som är ganska så likt. Leta efter Twinkly Love. Kvaliteten hos Kleancolors nagellack varierar men hos Beautyjoint är de skitbilliga (så då gör det inte så mkt tycker jag).

    ReplyDelete
  2. Ja, jag har kollat in det, men det känns inte riktigt samma :-), så jag får vänta och se om det dyker upp något kul till alla hjärtans dag :-)

    Men tack ändå för tipset! Väntar faktiskt på en laddning lack från ebay :-)

    ReplyDelete